Jednotlivé kroky
![pexels-photo-2228831 pexels-photo-2228831](https://www.dpf-premium.sk/wp-content/uploads/elementor/thumbs/pexels-photo-2228831-1-p1n58xaawuznedtqpobjlgtyoreq11g32a9x66a5re.jpeg)
1. Diagnostika
Kontrola stavu čisteného dielu pred začiatkom čistenia spočíva v prehliadke jadra inšpekčnou kamerou. Ďalej je vykonaná skúška spätného tlaku, vďaka nej je zistený stupeň upchatia a skúška prietoku.
![splashing-splash-aqua-water-67843 splashing-splash-aqua-water-67843](https://www.dpf-premium.sk/wp-content/uploads/elementor/thumbs/splashing-splash-aqua-water-67843-p1n58y853p0xpzsdk6q65ylfa5a38qjteexeng8rl6.jpeg)
2. Čistenie
Je aplikovaná pracovní tekutina a je zahájený proces čistenia. Silou hydrodynamiky sú odstraňované všetky pevné nečistoty, ako zo vstupných, tak aj z výstupných kanálov filtračnej vložky. Teplota vody dosahuje až 80℃.
![pexels-photo-2203685 pexels-photo-2203685](https://www.dpf-premium.sk/wp-content/uploads/elementor/thumbs/pexels-photo-2203685-p1n58xab18v8iiwopyjeyd4sr3zgrmkje46nl0oduy.jpeg)
3. Analýza
Po vyčistení sú vykonané testy tlaku a prietoku pre zistenie kvality čistenia a účinnosti procesu. Znečistená voda je analyzovaná a podľa vlastností ako je farba a olejnatosť je zistený typ kontaminantu (sadze, popol, olej).
![](https://www.dpf-premium.sk/wp-content/uploads/2019/05/pexels-photo-572869-750x465.jpeg)
4. Sušenie
Po dokončení celého procesu čistenia je zahájený cyklus precízneho sušenia. Stroj je vybavený ventilátorom a ohrievačom, teplotu sušení teda možno regulovať.
![](https://www.dpf-premium.sk/wp-content/uploads/2019/05/pexels-photo-196639-750x465.jpeg)
5. Vystavenie certifikátu
Celý proces je zaznamenaný v certifikáte, kde sú porovnané stave dielu pred a po čistení. Je uvedený tlak, prietok a tiež definovaný kontaminant. Tento certifikát možno doplniť grafom o účinnosti čistenia i fotografiami vnútorných vložiek pred aj po čistení.
![](https://www.dpf-premium.sk/wp-content/uploads/2019/05/pexels-photo-97079-1-750x465.jpeg)
6. Expedícia
Naša technológia čistenia je vysoko účinná i pri krátkom čase, preto môžete so svojím filtrom odísť ešte v ten istý deň.
Technológia čistenia
Technológia čistenia DPF / FAP / katalyzátorov
Využívame vysoko účinnú najmodernejšiu technológiu, ktorá efektívne, spoľahlivo a zároveň šetrne vykonáva čistenie. Technológia využíva princíp hydrodynamiky - vysoký tlak teplej kvapaliny v kombinácii s tlakom vzduchu z kompresora. Pracovní kvapalina pod tlakom musí prekonať odpor prietoku vo filtračných kanáloch. Pri turbulentnom prúdení sa vytvárajú víry, ktoré ľahšie prenikajú dovnútra a odstraňujú pevné častice v mikroporéznej prepážke filtračných kanálov. Kvapalina je obohatená zložkami znižujúcimi povrchové napätí vody, vďaka čomu sa tekuté častice ľahšie zlučujú s časticami nečistôt a účinnejšie ich oddeľujú od čisteného povrchu. Behom čistenia dochádza k vytváraniu vysokorýchlostného toku a vysokého šmykového napätia, čo je hlavní mechanizmus pre odstraňovanie stlačených usadenín vo filtračných kanáloch. Odpor prúdenia v kombinácii s vhodnou viskozitou pracovnej kvapaliny spôsobuje, že behom pohybu kvapalných molekúl dochádza k podobnému javu ako pri trení. Tento spôsob umožňuje veľmi presné odstránenie všetkých typov pevných častíc (sadzí, popola, olejov, aditív, paliva) ako zo výstupného, tak zo vstupného kanála filtru.
Efektívne a rýchlo
U osobných vozidiel trvá čistenie vrátane sušenia 2 hodiny. U nákladných automobilov sa čas čistenia vrátane sušenia pohybuje od 4 do 6 hodín.
Účinne a spoľahlivo
Vďaka účinnému spôsobu čistenia, kde dochádza ku spoľahlivému odstráneniu kontaminantov, sa zvyšuje životnosť čisteného dielu a obnovuje sa jeho pôvodná kapacita až na 99%.
Bezpečne a šetrne
Čistenie je šetrné a zároveň vysoko účinné, behom procesu nedochádza k narušeniu ani poškodeniu vnútorných štruktúr.
Profesionálne a zodpovedne
Spokojnosť zákazníkov je pre nás hlavná, preto Vám vždy vyjdeme v ústrety a pre každého nájdeme najvhodnejšie riešenie.
Rady a tipy
Aleš Mušinský
kapitán, DPF PREMIUMNeinvestujte zbytočne do lacných neoriginálnych náhrad, vyčistite si svoj originálni diel. Životnosť je väčšia a ušetríte.
Silvie Suchyňová
administratíva, DPF PREMIUMJe dôležité myslieť na životné prostredí a chrániť planétu, na ktorej žijeme. Nejde len o červenú kontrolku na Vašej palubnej doske, ale o zodpovednosť nás všetkých. Zaistite si vyčistenie Vášho filtra iba tam, kde ho urobia kvalitne a šetrne k životnému prostrediu.
Roman Schreiber
živnostník, vodič, obsluha vysokozdvižnej plošinyRadšej zainvestujem do originálneho náhradného dielu, ktorý vďaka šetrnému čisteniu môžem čistiť opakovane a bez poškodenia, ako kupovať neoriginálny diel z nekvalitných materiálov, ktoré sa poškodzujú jazdou samotnou a moje náklady na prevádzku by boli v dôsledku toho ešte vyššie.
Zdeněk Juran
automechanikNepodceňujte potrebu vyčistenia DPF filtra, nadmerné znečistenie môže spôsobiť nepojazdnosť Vášho vozidla a zapríčiniť nemalé poškodenia. Vždy vyhľadajte kvalitný a profesionálny spôsob čistenia.
Pavel Zapletal
živnostník, aktívny vodičExistuje mnoho spôsobov neprofesionálneho čistenia, ktoré nešetrne zasahujú do vnútornej vložky filtra a tím ho poškodzujú. Je potrebné vyhľadať profesionálny spôsob čistenia, ktorý životnosť filtru predlžuje.
Rezervujte si schôdzku
![](https://www.dpf-premium.sk/wp-content/uploads/2019/05/DPFpremium-logo3-1-841x1024.jpg)
Tešíme sa na Vás !!!
![alfaromeo](https://www.dpf-premium.sk/wp-content/uploads/2019/10/alfaromeo-e1571906937442-150x150.jpg)
![amgeneral](https://www.dpf-premium.sk/wp-content/uploads/2019/10/amgeneral-150x150.jpg)
![audi2](https://www.dpf-premium.sk/wp-content/uploads/2019/10/audi2-150x150.png)
![avia](https://www.dpf-premium.sk/wp-content/uploads/2019/10/avia-150x150.jpg)
![bmw](https://www.dpf-premium.sk/wp-content/uploads/2019/10/bmw-150x150.jpg)
![Citroen2](https://www.dpf-premium.sk/wp-content/uploads/2019/10/Citroen2-150x150.jpg)
![dacia3](https://www.dpf-premium.sk/wp-content/uploads/2019/10/dacia3-150x150.jpg)
![daf](https://www.dpf-premium.sk/wp-content/uploads/2019/10/daf-150x150.png)
![daihatsu](https://www.dpf-premium.sk/wp-content/uploads/2019/10/daihatsu-150x150.png)
![dodge](https://www.dpf-premium.sk/wp-content/uploads/2019/10/dodge-150x150.jpg)
![fiat](https://www.dpf-premium.sk/wp-content/uploads/2019/10/fiat-150x150.jpg)
![ford](https://www.dpf-premium.sk/wp-content/uploads/2019/10/ford-150x150.png)
![gaz](https://www.dpf-premium.sk/wp-content/uploads/2019/10/gaz-150x150.jpg)
![gmc2](https://www.dpf-premium.sk/wp-content/uploads/2019/10/gmc2-150x150.jpg)
![honda](https://www.dpf-premium.sk/wp-content/uploads/2019/10/honda-150x150.jpg)
![hyundai6](https://www.dpf-premium.sk/wp-content/uploads/2019/10/hyundai6-150x150.jpg)
![chevrolet3](https://www.dpf-premium.sk/wp-content/uploads/2019/10/chevrolet3-150x150.png)
![iveco4](https://www.dpf-premium.sk/wp-content/uploads/2019/10/iveco4-150x150.jpg)
![jaguar2](https://www.dpf-premium.sk/wp-content/uploads/2019/10/jaguar2-150x150.png)
![jeep7](https://www.dpf-premium.sk/wp-content/uploads/2019/10/jeep7-e1572006787973-150x150.png)
![kia5](https://www.dpf-premium.sk/wp-content/uploads/2019/10/kia5-150x150.png)
![lada4](https://www.dpf-premium.sk/wp-content/uploads/2019/10/lada4-150x150.png)
![lancia](https://www.dpf-premium.sk/wp-content/uploads/2019/10/lancia-150x150.jpg)
![landrover](https://www.dpf-premium.sk/wp-content/uploads/2019/10/landrover-150x150.jpg)
![lexus2](https://www.dpf-premium.sk/wp-content/uploads/2019/10/lexus2-150x150.png)
![lincoln](https://www.dpf-premium.sk/wp-content/uploads/2019/10/lincoln-150x150.png)
![man2](https://www.dpf-premium.sk/wp-content/uploads/2019/10/man2-150x150.png)
![maserati](https://www.dpf-premium.sk/wp-content/uploads/2019/10/maserati-150x150.png)
![mazda3](https://www.dpf-premium.sk/wp-content/uploads/2019/10/mazda3-150x150.png)
![mercedes](https://www.dpf-premium.sk/wp-content/uploads/2019/10/mercedes-150x150.jpg)
![mg](https://www.dpf-premium.sk/wp-content/uploads/2019/10/mg-150x150.jpg)
![mini](https://www.dpf-premium.sk/wp-content/uploads/2019/10/mini-150x150.png)
![mitsubishi](https://www.dpf-premium.sk/wp-content/uploads/2019/10/mitsubishi-150x150.png)
![nissan](https://www.dpf-premium.sk/wp-content/uploads/2019/10/nissan-150x150.png)
![opel2](https://www.dpf-premium.sk/wp-content/uploads/2019/10/opel2-150x150.png)
![peugeot](https://www.dpf-premium.sk/wp-content/uploads/2019/10/peugeot-150x150.png)
![porsche2](https://www.dpf-premium.sk/wp-content/uploads/2019/10/porsche2-150x150.png)
![praga5](https://www.dpf-premium.sk/wp-content/uploads/2019/10/praga5-e1572005059936-150x150.png)
![renault](https://www.dpf-premium.sk/wp-content/uploads/2019/10/renault-150x150.jpg)
![rover1](https://www.dpf-premium.sk/wp-content/uploads/2019/10/rover1-150x150.png)
![saab](https://www.dpf-premium.sk/wp-content/uploads/2019/10/saab-150x150.png)
![seat2](https://www.dpf-premium.sk/wp-content/uploads/2019/10/seat2-150x150.jpg)
![suanghuan2](https://www.dpf-premium.sk/wp-content/uploads/2019/10/suanghuan2-150x150.png)
![scania3](https://www.dpf-premium.sk/wp-content/uploads/2019/10/scania3-150x150.png)
![subaru](https://www.dpf-premium.sk/wp-content/uploads/2019/10/subaru-150x150.jpg)
![suzuki](https://www.dpf-premium.sk/wp-content/uploads/2019/10/suzuki-150x150.png)
![skoda3](https://www.dpf-premium.sk/wp-content/uploads/2019/10/skoda3-150x150.jpg)
![tatra](https://www.dpf-premium.sk/wp-content/uploads/2019/10/tatra-150x150.jpg)
![toyota2](https://www.dpf-premium.sk/wp-content/uploads/2019/10/toyota2-e1572005719637-150x150.png)
![vw2](https://www.dpf-premium.sk/wp-content/uploads/2019/10/vw2-150x150.png)
![volvo](https://www.dpf-premium.sk/wp-content/uploads/2019/10/volvo-150x150.jpg)